Az „Y” generáció tagjai (1976 és 1996 között született emberek) számára, ami nem elérhető az interneten, az nem is létezik. Fekete Dávid, énekes elmondta, hogy ő napi szinten használja az internetet és azon belül a közösségi oldalakat, ám igyekszik elkerülni ezek túlzott használatát. Egy közszereplőnek marketing szempontból fontos, hogy folyamatosan ellássa információval a rajongóit. Ha azonban nem tart be egy egészséges határt a posztolásban, akkor akár még önimádónak is tűnhet – épp ennek elkerülése miatt kénytelen a Megasztár egykori énekese is folyamatosan harcolni saját magával. Dr. Fehér Katalin, a BGF Kutatóközpont tudományos főmunkatársa elmondta, hogy egy általuk készített kutatás során arra jöttek rá, hogy az „Y” generáció tagjai bár aktívak az interneten, törekednek arra, hogy mégis megőrizzék a privát szférájukat. Fontos, hogy megválasszák, például azt, hogy kikkel van közös publikus fényképük, odafigyelnek a „referencia hálózatukra”, illetve „jó hírnevükre”…
Nézd meg most a SuperMokka videóját!
A SuperTV2 csatorna délelőtti magazinműsora, a SuperMokka, amely minden nap 9:30-tól két órán át izgalmas interjúkkal, érdekes témákkal és sztárműsorvezetőkkel várja a képernyő elé a nézőket. Műsorvezetők: Liptai Claudia és Till Attila, Kovács Patrícia és Fenyő Iván, Lang Györgyi és Váczi Gergő
Címkék: fekete dávid fiatal harc internet kutatás
2013. május 29. 14:39