PREMIER LEAGUE   I   LA LIGA   I   Bajnokok Ligája   I   SEHA Liga   I   Spílerek   I   MŰSORÚJSÁG   I   NÉZD VISSZA!   I   Spíler Extra

Több mint másfél milliárd interakció volt tavaly a Barca közösségi oldalain

Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1,6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen.

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, Twitteren, YouTube-on, Tik Tok-on és Facebookon kapott vagy közétett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül. Mögötte az FC Liverpool (1,485 milliárd) és a Manchester United (1,455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13,13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is.

A klub "legaktívabb" napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Forrás: MTI


2021. január 8. 16:55

Címkék: labdarúgás La Liga


Kapcsolódó anyagok









© 2021 TV2 Zrt.
Impresszum | Adatkezelési szabályzat | Felhasználói szabályzat | Kereskedelmi információk

Powered by Neoport Core CMS