szeptember 25.
Eufrozina, Kende

Belépés


MŰSORAINK VIDEÓK TELJES FILMEK TELJES ADÁSOK MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS TV2 INFÓ
MOKKA
Reklámtorta: Az online női tartalmak piacáról
Az eheti Reklámtortában Tatár Csilla az online női tartalmak reklámstratégiájáról kérdezett meg két szakembert.

A Reklámtorában az online női tartalmak piacáról volt szó, ennek kapcsán Molnár Zsuzsa, a Sanoma Media portfolió-igazgatója és Zalai Ágnes, a NoSalty vezérigazgatója voltak a vendégek. Mindketten egyetértettek abban, hogy a Facebook egy nagyon fontos felület, hiszen ezen keresztül érik el a legközvetlenebbül az olvasókat. A kezdeti ellenérzés, mely szerint a Facebook csak „lecsemegézi” a tartalmakat, mára eltűnt, hiszen rájöttek, hogy rengeteg látogatót csalogat az oldalakra ez a közösségi portál. A női oldalak népszerűsítésénél azért is fontos a Facebook használata, mert szociodemográfiai szempontból a nők átvették a többséget az internetezők körében. A Facebook hasznára például egy ékes példa, hogy a receptjeiről híres női oldal profilja karácsonykor rekordot döntött látogatottságában…

A reklám és marketing világának aktualitásait feldolgozó rovat minden hétfőn, reggel 9-kor jelentkezik a Mokka rovataként, akkor, amikor a legtöbb szakmabeli megérkezett a munkahelyére. Az időzítés nem véletlen, a rovat célja, hogy egy teljesen új irányzatot indítson el a televíziózás történetében: a közösségi tévézést.
Nézd meg a Reklámtorta videóját!
 


Korhatár: 12 év

2013. július 29. 10:45

Címkék: reklámtorta   facebook   reklám






SZAVAZZ!

Szerinted melyik sport adja a legjobb edzettséget a Ninja Warrior monumentális akadálypályájának meghódításához?

A
foci
B
rúdtánc
C
sziklamászás
D
ketrecharc
E
gyúrás
F
parkour
G
úszás
H
kajak-kenu
KÖZÖSSÉG
          



MŰSORÚJSÁG