április 19.
Emma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Októberben is piacvezető a TV2 kábelportfóliója

A szeptemberi sikerekhez hasonlóan a Sztárban Sztár leszek! adásai októberben is kimagaslóan nyerték a vasárnap esti nézettségi versenyt. A Tények a 18-59 évesek körében október folyamán átlagosan 14,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságot tekintve pedig még ennél is magasabb, 21,2%-os közönségarányt produkált, a Séfek Séfe pedig emelte idősávjának közönségarányát. A TV2 kábelportfóliója pedig októberben is megőrizte vezető helyét a televíziós piacon a 18-59 évesek körében mind egész napra vonatkozóan (14,6% SHR), mind pedig főműsoridőben (13,4% SHR).

A vasárnap esték – a szeptemberi sikerekhez hasonlóan – októberben is a Sztárban Sztár leszek! adásainak kimagasló győzelmével zárultak. A műsor közönségarány tekintetében átlagosan közel 10 százalékponttal magasabb eredményt (20,5% SHR) tudott elérni, mint a konkurens nagy kereskedelmi csatorna azonos idősávban futó programjai (Híradó, Házasodna a gazda, Jófiúk a Sztárban sztár leszek! idősávjában: 10,7% SHR, október 4 vasárnapjának átlaga alapján, 18-59, Live + As Live adat).

A főműsoridőt indító, este 6 órakor kezdődő Tények a 18-59 évesek körében október folyamán átlagosan 14,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságot tekintve pedig még ennél is magasabb, 21,2%-os közönségarányt produkált. A TV2 másik főműsoridős zászlóshajójának számító Tények Plusz a 18-59 éves korosztályban 15,1%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosság körében pedig a 19,1%-os átlagos októberi közönségarányával nyerni tudta idősávját a konkurens kereskedelmi csatorna azonos idősávjával szemben.

Október 14-én indult útjára új reggeli magazinműsorunk, a Mokkacino, amely a Mokkát követően minden hétköznap reggel 8:45-től fél 10-ig várja a nézőket a képernyők előtt. Eddigi 13 adása átlagosan 7,2%-os közönségarányt ért el a 18-59 évesek körében, míg a konkurens kereskedelmi csatorna ugyanezen idősávban 3,3%-os közönségarányt tudhatott magáénak.

Az október 7-én indult Séfek Séfe emelte idősávjának közönségarányát a TV2-n az indulását megelőző négy héthez képest. Az októberi adások átlagos közönségaránya 12,5% volt a 18-59 évesek körében, míg az előző 4 hét hétköznapjainak átlaga ugyanezen idősávban: 9,7% SHR.

Sportcsatornáinkon októberben is számos futballmérkőzést láthattak élőben a nézők. A Bajnokok Ligája élő közvetítései közül az október 1-jei Real Madrid CF – Club Brugge mérkőzés ért el kiemelkedően magas nézői részesedést a Spíler2 TV-n: 4,3%-os közönségarányt tudhatott magáénak főműsoridőben. Egy nappal később, szintén a Spíler2 TV által élőben sugárzott FC Barcelona – FC Internazionale Milano BL-mérkőzés 3,6%-os közönségarányt produkált. Az angol bajnokság, a Premier League élő adásai közül az október 20-i Manchester United – Liverpool érte el a legmagasabb közönségarányt, 3,2%-ot, a spanyol bajnokság, a LaLiga élő közvetítései közül pedig az október 6-i FC Barcelona – Sevilla (2,5% SHR).

Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás, 18-59 éves korcsoport, Live + As Live adatok

2019. november 6. 8:30




KÖZÖSSÉG