október 20.
Vendel

MŰSORAINK VIDEÓK TELJES FILMEK TELJES ADÁSOK MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS TV2 INFÓ KARRIER TV2 AKADÉMIA
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Továbbra is őrzi piacvezető helyét a TV2 Csoport
2019 áprilisában is magasabb közönségarányt ért el a TV2 Csoport, mint az RTL Magyarország mindhárom kiemelt kereskedelmi célcsoportban az egész napot tekintve. A TV2 kábelportfóliója is mindhárom vizsgált célcsoportban, az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is maga mögé utasította az RTL kábelportfólióját. Csatorna szinten a TV2 a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban megelőzte az RTL Klubot (SHR%: TV2: 10,7%, RTL Klub: 9,4%).

Áprilisban ismét sikerült győzelmet aratnia a TV2 Csoportnak az RTL Magyarországgal szemben mindhárom kereskedelmileg fontos célcsoportban az egész napot vizsgálva (18-59: SHR% TV2 Cs. 23,9 / SHR% RTL Mo. 22,6; 18-49: SHR% TV2 Cs. 23,3/ SHR% RTL Mo. 21,9; 4+: SHR% TV2 Cs. 25,0 / SHR% RTL Mo. 20,1). Ez a fölény kizárólag a kábelcsatornákat tekintve is érzékelhető.

Az áprilisi főműsoridős (18-23h) csatornatoplisták tekintetében a 18-59-es és a 18-49-es korcsoportban is 4-4, a TV2 Csoporthoz tartozó kábelcsatorna szerepel a top10-ben, és 8-8 csatorna került be a 30 legnézettebb kábelcsatorna közé.

A teljes lakosság körében az egész napot tekintve a TV2 volt a legnézettebb csatorna áprilisban (10,7% SHR%), amely többek között az Exatlon Hungary sikerének is köszönhető. A TV2 saját gyártású műsorai közül az Exatlon Hungary szerepelt a legjobban: a 18-49 évesek körében áprilisban az ötödik legnézettebb műsor volt az április 22-i szuperdöntő (AMR: 252 632 fő, SHR% 16,6%). Az Exatlon Hungary április 19-i döntője és április 22-i szuperdöntője mindhárom célcsoportban jelentős fölénnyel győzedelmeskedett az RTL Klub azonos idősávja felett mind AMR, mind SHR% tekintetében: ápr. 19. – Exatlon Hungary Döntő: 18-59: SHR% TV2 14,3 / SHR% RTL 8,9; 18-49: SHR% TV2 15,4 / SHR% RTL 9,5; 4+: SHR% TV2 16,1 / SHR% RTL 6,8) (ápr. 22. – Exatlon Hungary Szuperdöntő: 18-59: SHR% TV2 15,4 / SHR% RTL 11,6; 18-49: SHR% TV2 16,6/ SHR% RTL 11,9; 4+: SHR% TV2 18,1 / SHR% RTL 8,6.

A teljes lakosság körében az Exatlon Hungary Szuperdöntő (ápr. 22.) volt a legnézettebb adása a műsornak (AMR: 759 858 fő, SHR% 18,1%), a 18-59 évesek körében azonban a műsor első részét követték figyelemmel a legtöbben (AMR: 379 048 fő). A 18-49 éves korcsoport körében a legmagasabb 1 percre jutó átlagos nézettséget a január 15-i adás érte el (AMR: 287 421 fő, SHR%: 19%). A teljes lakosságot tekintve az Exatlon Hungary egy-egy adása átlagosan 1 308 735 főt (RCH) ültetett a képernyő elé az elmúlt közel négy hónap alatt.

A teljes lakosság körében április harmadik legnézettebb műsora a Tények április 23-i adása lett (AMR: 785 532 fő, SHR% 21,6%), maga mögé utasítva az RTL Klub esti Híradóját, amely a 4. helyen végzett a rangsorban (AMR: 768 566 fő, 21,2%).

*Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás, Live adatok alapján

TV2Csop_nezettseg_2019_PREVIEW.jpg

2019. május 6. 14:51

Címkék: sajtóközlemény



hirdetés




KÖZÖSSÉG
          



MŰSORÚJSÁG