április 24.
György

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Szárnyal a Mokka az új műsorvezetői négyessel
Továbbra sincs népszerűbb reggeli műsor a TV2 Mokkánál. Az új felállásban, új műsorvezetőkkel, a konkurens RTL Reggeli műsorának indulása óta (április 17.), a kiemelt célcsoportban (18-59), átlagosan több mint kétszer annyi embert ültet a képernyők elé a Mokka (64 ezer fő) mint a fő vetélytárs műsora, a Reggeli (29 ezer fő).

A Mokka idősávjában a TV2 a 18-59-es korosztálynál 16,5 százalékos teljesítménnyel közel 10 százalék ponttal magasabb közönségarányt ér el átlagosan, mint a 6,7 százalékos eredménnyel rendelkező RTL Klub. A Mokka nézőszámbeli fölénye múlt hét hétfőn (54 ezer fő) és pénteken (52 ezer fő) volt a legmagasabb. A Mokka közönségaránya hétfőn 19,2 százalék volt a Reggeli 4,8 százalékához képest, pénteken pedig 19,1 százalék volt szemben a konkurencia 4,7 százalékával. 

Mokka_170504_PGM_Tv2_01_frame_3391.jpg

A teljes lakosság körében a Mokka előnye még jelentősebb. Az elmúlt 1 hónapban a 22 adásból tizenegyszer 15 százalék pontnál nagyobb volt a két csatorna közti közönségarány különbség a műsor ideje alatt. A TV2-es magazin átlagos adásának nézőtábora (169 ezer), háromszor akkora, mint a Reggelié (56 ezer).
A 18-49 éves korcsoportban is tetemes (1,7-szeres) a Mokka nézőszámbeli előnye. Múlt hét hétfőn és kedden pedig a két kereskedelmi csatorna közönségarány különbsége meghaladta a 10 százalék pontot e reggeli műsorsávban.

720x405_mokka_musorvezetok.jpg

2017. május 19. 12:43




KÖZÖSSÉG