április 27.
Zita

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
4 hónap alatt megduplázta közönségarányát a TV2 Csoport kábelportfóliója
A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A hét legnézettebb műsora továbbra is a Sztárban Sztár, amelyet csaknem 1 millió 250 ezer néző választott vasárnap esti szórakozásnak (AMR 4+ 1 249 128 fő), magasan túlszárnyalva az X-faktor eredményeit.

A nagyszabású portfólió-fejlesztésnek és program-invesztíciónak köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornái mindössze 4 hónap alatt megduplázták közönségarányukat teljes napon a kereskedelmileg kiemelt 18-59-es célcsoportban. Míg az év 24. hetében az akkor még 3 csatornából álló kábelcsalád 5 százalék körüli (AD SHR 4,64%) piaci részesedést tudott magáénak, addig a szeptember utolsó hetére már 9 csatornát felsorakoztató portfolió közönségaránya meghaladta a 10 százalékot (AD SHR 10,08%) is. Ez pontosan 117 százalékos növekedést jelent. A rendkívül dinamikus fejlődés az új csatornák sikerének köszönhető.

csoport.jpg

Elképesztő eredményeket tud felmutatni a júliusban elindított Mozi+, amely a 39. héten főműsoridőben és teljes napon is a harmadik legnézettebb kábelcsatorna volt a 18-59 évesek körében (PT SHR 3,5%; AD SHR 3,6%). A kimagaslóan teljesítő filmcsatorna a szerdai napon már piacvezető volt főműsoridőben, az éppen tévét néző 18-59 évesek csaknem 5 százaléka (PT SHR 4,8%) választotta a Mozi+ műsorát. Péntek esti filmje, a Total Recall már 6,4 százalékos piaci részesedést ért el ugyanebben a korcsoportban, közel 115 ezres nézőszámmal (AMR 113 717 fő).

A SuperTV2 őszi szezonja is sikeresen indult. Augusztushoz képest nőtt a piaci részesedése, 18-59-ben főműsoridőben 12 százalékot (PT SHR Aug. 2,5% vs. PT SHR Szept. 2,8%), teljes napon pedig 7 százalékot (AD SHR Aug. 2,9% vs. AD SHR Szept. 3,1%). A teljes lakosságot tekintve a fejlődés még szembe tűnőbb, főműsoridőben 28 százalék (PT SHR Aug. 1,8% vs. PT SHR Szept. 2,3%), míg teljes napon 17 százalék (AD SHR Aug. 2,3% vs. AD SHR Szept. 2,7%). A Jóban Rosszban exkluzív premier epizódjainak köszönhetően szeptemberben a SuperTV2 a napi sorozat idősávjának piacvezető kábelcsatornája az összes fontos célcsoportban. A csatorna 10 legnézettebb filmjét átlagosan 110 ezer néző követte figyelemmel a teljes lakosság köréből.

kábelportfóliók_10.03.JPG

2016. október 3. 16:45




KÖZÖSSÉG