április 25.
Márk

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Ismét a TV2 szuperprodukciója a hét legnézettebb műsora
A Sztárban Sztár ismét mindhárom célcsoportban nyerte a hét nézettségi versenyét, továbbra is a szezon legsikeresebb produkciója. A TV2 piacvezető hétvégén a teljes lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója 15 százalékos közönségarány növekedést tudhat magáénak teljes napon, a 18-59 évesek körében.

A TV2 hétvégi nagyszabású showműsorai az elvárásoknak megfelelően teljesítettek. A Star Academy élő adását az éppen tévét néző 18-59 évesek több mint egy tizede (10,3% SHR), míg a teljes lakosság közel 15 százaléka választotta a kiéleződött versenyben. Az RTL Klub vasárnapi Kicsi Óriások című műsora az időpont változtatás ellenére tovább csökkent, mindössze 8,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-59 évesek között, amivel negatív rekordot állított fel a műsorfolyam során.

b2b_0926.JPG

A Sztárban Sztár töretlen népszerűségnek örvend, a vasárnapi show lett a hét legnézettebb műsora a 18-49, valamint 18-59 évesek és a teljes lakosság körében is, a valós idejű (live) nézettség alapján és a napon belüli visszanézésekkel növelt nézettségi adatok alapján (Live + As Live) egyaránt. Több mint 1,2 millió (AMR 1 211 228 fő) néző követte nyomon az adást a teljes lakosság körében, míg az RTL Klub X-faktor című műsorát alig több mint 1 millióan választották. Impozánsok a számok a kereskedelmileg kiemelt célcsoportokban is, ahol szintén a TV2 szuperprodukciója bizonyult jobbnak (18-49: Sztárban Sztár AMR 446 936 fő vs. X-faktor AMR 443 057 fő; 18-59: Sztárban Sztár AMR 610 185 fő vs. X-faktor AMR 579 560 fő).

Kiemelkedően teljesít a TV2 Csoport, a teljes csatornaportfólió és a kábelcsatornák is folyamatos fejlődést mutatnak hétről hétre az őszi szezonban. A kábelcsatornák piaci részesedése teljes napon 15 százalékos (38. hét SHR 9,9%) növekedést mutat szeptember első hetéhez képest, míg ugyanez a szám meghaladja a 10 százalékot (38. hét SHR 18,2%) a teljes portfólió esetében, tehát a TV2 eredményeit is beleszámolva. A teljes lakosság körében ismét kábeles piacvezető lett csütörtökön és pénteken is a Jóban Rosszban esti adása. A csatornacsalád vadonatúj prémium szórakoztató adója, a Prime hétről hétre erősödik, a 18-59 éves célcsoport körében főműsoridőben 30 százalékot (38. hét SHR 2,6%), míg teljes napot nézve 22 százalékot (38. hét SHR 2,8%) nőtt a piaci részesedése az indulás hetéhez képest. Továbbra is szárnyal a Mozi+, az elmúlt hét 5 legnézettebb filmjét átlagosan több mint 100 000-en követték a 18-59-es korcsoportban.

Forrás: Nielsen Közönségmérés
Valós idejű (Live) nézettségi adatok, amennyiben nincs jelölve másként
Főműsoridő: 18:00-23:00

2016. szeptember 26. 14:46




KÖZÖSSÉG