április 19.
Emma

TV2 Play MŰSORÚJSÁG SZÓRAKOZÁS INFÓPULT KARRIER TV2 AKADÉMIA ÉRTÉKESÍTÉS JELENTKEZZ! RÓLUNK ABOUT US ÜBER UNS
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK
Kimagasló eredményekkel indította az évet a TV2 Csoport
Tovább erősödött minden idők legnézettebb kábelműsora, a Sztárban Sztár + 1 kicsi. A SuperTV2 vezeti a kábeles toplistát a teljes lakosság körében. Erősen kezdett Az 50 milliós játszma, vitte a szombat estét a TV2. A TV2 Csoport portfólió szinten az előző év első hetéhez képest egész napon közel 40 százalékos, főműsoridőben pedig csaknem 45 százalékos növekedést ért el a 18-59-es célcsoportban.

fotoruff-8730.jpgSaját rekordját szárnyalta túl a SuperTV2 nagyszabású showműsora, a Sztárban Sztár + 1 kicsi.

A TV2 Csoport és az IKO Műsorgyártó szuperprodukciója az év első és második vasárnapján is verhetetlen volt idősávjában, sőt, javítani tudott a kábelműsorok eddigi nézettségi rekordján a teljes lakosság körében (AMR 4+: 787 688 fő), amit előzőleg a széria bemutatkozó része állított be. Az év első hetének legnézettebb kábelcsatornája a SuperTV2 lett a teljes lakosság körében főműsoridőben és egész napon egyaránt.

Az év első szombat estéjét a TV2 nyerte mindhárom kiemelt célcsoportban. A csatornán vetített Amerikába jöttem és Vejedre ütök című filmek lettek az aznapi kínálat legnépszerűbb mozijai a 18-49 és 18-59 évesek körében. Az 50 milliós játszma is erősen kezdett, már az indulás hetében átlagosan 15 százalékos közönségarányt hozott a csatornának a teljes lakosság körében és közel 13 százalékot a 18-59-es célcsoportban. A legnézettebb keddi adást a teljes lakosság körében több mint 700 ezren követték figyelemmel (AMR 4+: 705 253 fő).

50 millios-majka_1.jpg

A Spíler TV sportközvetítései is kimagaslóan teljesítenek. A Tottenham Hotspur – Chelsea labdarúgó mérkőzés több mint 4 százalékos közönségarányt ért el szerdán a 18-49 év közötti férfi nézők körében. A TV2 Csoport portfólió szinten az előző év első hetéhez képest egész napon közel 40 százalékos (SHR 2016 w1: 14,07% vs. SHR 2017 w1: 19,5%), főműsoridőben pedig csaknem 45 százalékos (SHR 2016 w1: 15,58% vs. SHR 2017 w1: 22,26%) növekedést ért el a 18-59-es célcsoportban.

Forrás: Nielsen Közönségmérés

2017. január 9. 16:27




KÖZÖSSÉG